الاثنين، 30 أبريل 2012

تقول يارب انا حاسس بالوحده ..

تقول يارب انا حاسس بالوحده ..
ربنا يقولك .. وأنا معه إذا ذكرنى :)

تقول يارب تعبان وحاسس بالحزن ..
ربنا يقولك .. فمن تبع هداى فلا خوف عليهم ولا هم يحزنون :)

تقول يارب خايف على رزقى ورزق أولادى ..
ربنا يقولك .. إن الله يرزق من يشاء بغير حساب :)

تقول يارب قلقان طول الوقت وبالى مشغول ..
ربنا يقولك .. ألا بذكر الله تطمئن القلوب :)

تقول يارب ذنوبى كتير وجلبت ليا الهم والضيق ..
ربنا يقولك .. ان الله يغفر الذنوب جميعا :)

تقول يارب انا عاوز ألتزم وابعد عن الحرام بس هل هعيش سعيد وانا ملتزم ..
ربنا يقولك .. من عمل صالحاً من ذكر أو أنثى وهو مؤمن، فلنحيينه حياة طيبة ولنجزينهم أجرهم بأحسن ما كانوا يعملون :)

بلاش تستنى الراحه والسعاده تيجى لحد عندك .. روحلها انت .. روح لربنا .. قـرّب .. هترتاح
· · · منذ 17‏ ساعة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق